tisdag 5 januari 2010

Tisdag/

Idag gick jag och finaste mutti lös på Östasiatiska museet då jag insåg att min Japan vs Japan utställning höll på att försvinna. Plus att min kära mor inte älskade Jeff Buckley (han var för lugn tror jag) = jag fick skivan + en fin liten kvinna som matchar våra väggar. Sen kom jag hem och hostade tills jag spydde upp lunchen, fresh! Så sorry D om jag inte hört av mig.








Jag har kommit fram till följande, att jag är en rätt pissig flickvän ibland. Oftast är jag världsbäst, missförstå mig rätt nu. Det jag menar är att jag är galet pissig när W är sjuk (note han är sjuk nu). Jag har så oerhört svårt att känna empati för sjuka människor i allmänt, jag blir mest irriterad över att de bara ligger där och fjösar. Dalta är inte ett ord jag är särskilt bekant med. Antagligen för att jag hatar att bli daltad med själv. Jag blir till och med förbannad för att sjuka människor är tråkiga. Hejja mig! Dock har jag insett att det inte uppskattas av alla att jag ser svart pga slem - så jag gjorde ett ryck och gick in i rollen som empatisk - och fick iaf VG... mnjaa.


Inga kommentarer: