söndag 24 januari 2010

Söndag/

Idag fick jag höra att jag är så "down to earth nu för tiden".
Att jag verkar så lugn och chill - att det är kul att se.
Tack tror jag, vet inte vad jag ska svara på sånt - aldrig hört de där orden förr. Så jo, tack som fan.

Jag sitter och jagar bohemiga hostels och flygbiljetter > Paris. Har betalat räkningarna och klappat mig själv på axeln för ett tappert/knapert 2009, I made it. Kommit på en rolig mini-utflykt för mig och Wonka, fast det får bli en överraskning vad vi ska göra. Jag har även försökt klura ut min ringstorlek på långfingret med hjälp av ett måttband. Utöver detta har jag försökt skissa för första gången på massa år. Skissade upp en Paris pepp och bestämde mig för att göra en typ av tidskapsel tills vi drar = saker som inhandlas pre-Paris åker ner i en låda tills vi drar och när jag är där har jag bara massa nytt att ha på mig. Imorgon tänkte jag även växla mina första "lägga undan €". Woop woop! Bara 4 månader kvar haha. Wonka kom hem! /K

Inga kommentarer: