lördag 5 december 2009

Rosa moln/

Ikväll har jag varit gräsänka. Gått på toa med öppen dörr, lämnat olivkärnorna framme, kollat på Diane Sawyers intervju med Rihanna, genomlevt ett helt avsnitt av idol och njutit av ensamheten. Jag hade planer på att måla om ramar och leka kreativ, men när jackan föll ner från galgen för femtioelfte gången insåg jag att min energi var all over the place - och att det antagligen skulle ha slutat med att jag gav upp efter halva ramen och kastat iväg den för att sedan "sätta mig på golvet och grina". Betyder inte att jag är ledsen, bara ocentrerad, kasst fokus osv.

"Saknar dig och din frispråkighet!" löd ett Ping! jag fick imorse. Älskade Kalle, Kinky-Karl. Idag fick jag vara egocentrerad, hysterisk, fattig och hobby-17 trots att vi inte setts på ett år (även om tiden står still däremellan) Det finns a zillion reasons varför han är min bög above all. Inte bara för att han påminner mig om saker jag inte ens visste att jag behövde bli påmind om. Nuff said, I love you tho'.

Det spelar ingen roll hur kär jag är, även om det är lyckligt för den delen - mina egna rosa moln är de viktigaste jag har. Jag är min egen världsbästa flickvän, och med henne pinkar jag med öppen dörr. Godnatt!/K

Inga kommentarer: