måndag 21 december 2009

8 månader senare/



Hej världen!
Jag lever, och utöver det kan jag även lägga ut bilder som inte (enbart) är materialistiska.Dock har jag insett att jag börjat bli som Wonka, jag suger på pryl-ha-begäret superlänge nu för tiden. Vilket är grejt i slutändan. Dock inte när man funderat över att köpa ett linne sen i april och inser att det gått ur sortimentet. Dock lyckades jag stalka ner det här och nu är det påväg hem till mig
- 8 månader senare.

I övrigt har jag anammat julhelvetet lite, kors i taket, och jag tycker nästan om det. Utövade barnarbete igår och satte tonåringarna på att göra pärlplattspynt till den lilla tyska granen anno 90. Fast idag tog jag mig an Stocktown city och förlorade all christmas spirit igen. All heder åt er som orkar. Fick iaf se Bellson och Mimi-san
- det var guld värt.

Fick även celebert besök av finaste Mary och hennes sidekick och tillika fantastiska Deveron. Blir lika varm i hjärtat varje gång vi ses, tack för att du visar kärlek fast jag är sämst på att höra av mig M! Det kallar en riktig vän tror jag minsann :)

Nu ska jag ta huvudvärken i hornen.
/K

1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa du! Fantastiskt och träffa dig också. True friend in need. :)
Puss