onsdag 28 oktober 2009

Nej, det är inte inne att "freeze for fashion" längre/

Insomnian börjar bli standard. Slutar alltid på samma sätt, appstore och nörderi. Fast vad gör lite insomnia när jag haft världens bästa dag med världens bästa familj? Mötte upp mutti idag, och efter att snabbt insett att "min" jacka börjat ta slut i storlekar slog min fina mutti till - och tadaa fick jag min födelsedagspresent för tidigt. Fick även inse att min bootey inte får plats i S-jackor, detta insåg jag i samband med insikten att jag aldrig försökt stänga en jacka pre-idag haha! Fy tusan vad glad jag är, åkte hem från Gröndal och frös inte en enda gång. Antar att det kommer med åldern, det är inte hett att frysa längre. Precis som att jag inte orkar stå i klacken längre, tacka vet jag sittplats.

Övrigt: Mördar-massage-sitsen, polaroid (inte mac - riktiga) frossa, lasange-köttbullarna, konstaterandet att överkast-användare är ett döende släkte, diskberget, finnfacet, -, -, jag-älskar-bindesträck.



Inga kommentarer: