lördag 12 september 2009

BRÖÖL!

Jag har inte lämnat soffan på hela dagen. Vilket har varit perfekt.
Laddat ner några skoj apps (skakeitphoto t ex = polaroid pics för iphone) och brölat på att H&Ms snyggve-jeans bara finns kvar i size enorm.

Spenderat dagen med att försöka lösa transporten av the lampa från Salem - Hässelby. Äntligen fixat någon som kan köra och jobbet ringer och erbjuder mig ÖT. Så jävla pruttigt. Så nu är jag irriterad ist. Jag vill jobba imorgon, jag behöver ÖT timmarna - men även om jag kan komma in är det inte någon större hjälp, några futtiga timmar. Irritationen överfördes sedemera på just allt, även det som tidigare varit perfekt. Det ser ut som skit hemma, äckligt är det tom. Något jag hade kunnat låtit bero tills imorgon om min energi inte hade rubbats. Inte fan har jag plockat fram falukorven heller. Blööö! Det här sög ju.
/K


Inga kommentarer: