söndag 14 juni 2009

Die pocketshop die, die cdon die!

Ni som har hängt med under min nya besatthet vet hur sur jag är över priset på engelska pocket böcker. Så nu tänkte jag vara lite smart, genom att beställa sista delen innan jag läst ut tredje. Dels efter att jag insett att alla mina stämplar på pocketshop inte ger mig ett skit, efter tio stämplar får man en bok till ett värde av 69 riksdaler. Men allvarligt - fjärde delen kostar 169 bupp hos dem! Work with me bitches. Så jag beställde den hos cdon, och de vågar restnotera den! Så jag kommer bli dömd att läsa ut äckel-Gomorra innan den levereras. Tog en fyra timmars nap för att inte läsa ut tredje delen idag ffs. Jag kan inte sega mer, jag vill inte!

Jag brukar inte ge bort böcker, de är lite som mina barn. Dock har jag tagit beslutet att ge hela serien till Faye när jag läst ut den - som en declaration of my love. Dock skall jag införskaffa denna porriga box som ska få agera poser i bokhyllan (fast inte fören shoppingstoppet är slut såklart). De här böckerna är ju faktiskt värda att ha i hardback. Nu ska jag fortsätta läsa.... jävla cdon! Sen ska jag nog dra på mig gummistövlarna och köpa korvbröd till våra fiskpinnar. Pouss/K

Inga kommentarer: