onsdag 22 april 2009

Jag 1 - Tradera 0


Idag plockade jag ut min vinst efter att ha överlistat tradera. Hittade denna perfect 10 på en annan sida... Dock hade säljaren redan lagt ut den på tradera. Det finns uppenbarligen fina människor (som inte är helt pengakåta) haha, säljaren var en sådan. Så hon avslutade auktionen och mötte upp mig :) Och jag fick den betydligt mycket billigare än vad jag vet att den hade gått för på tradera (tydligen finns det fler med samma svaghet för oldie adidas buu...) Go mig! Såklart visade sig säljaren vara en gammal kund från Ica nära Gröndal haha. Då hon inte heller packat upp alla sina flyttkartonger lovade hon mig att hon skulle höra av sig om hon hittade fler. Själv samlade hon på OS-pins. Alla har vi våra svagheter, Wonka med: han kammade hem denna idag. Det går bra nu :P

Flängt runt som en dåre idag, Hässelby -  Telefonplan - Trekanten - Gröndal - Barkarby - Hässelby.  Fick med mig LP's från både stadsmissionen och mutti. Avslutade med hämtpizza och påskmust hemma. Så jävla vackert. Nu är jag helt väck, därav mitt ostrukturerade skriveri. Dags att däcka jämte Wonka som lyssnar på SR dokumentär.

Kärlek
/K



Inga kommentarer: