torsdag 15 januari 2009

Tips från coachen:



Klockan är inte ens 22 och jag ligger redan nedbäddad i sängen. Tror inte det inträffat sen jag bodde hemma och Åke fortfarande var mindre än min hand!
H&M har lyckats stila till sitt internetutbud igen, kan ju vara ett tips för oss som äter nudlar lite för ofta.  Fast nu ska jag sova och drömma om min gaddning och min och Wonkas Parisresa och inte gå lös på mitt ha-begär. Jag vill vara rik och åka nuuu! Men men, lite mer än en månad kvar. En månad och en lön, pjuu! Det löser sig! Vill man så kan man. Hur som haver så gör peppen inför den resan det lättare att inte " kasta pengarna i sjön", inte för att jag har några haha - men ni hajjar.

Jag älskar min lägenhet, den är min perfekta outfit alla dagar i veckan. 
Mitt absolut bästa "köp"! Synd bara att den inte är på rea haha :P
"Välkommen till vuxenlivet" som en rutten gamling skulle säga.
Kärlek
/K

Inga kommentarer: